- お盆時期の一斉休暇について(お知らせ)/About Consecutive Holidays in Mid-August
- 2025/07/17
-
本学では,お盆時期の一斉休暇を実施(実施する部局等においては窓口等を閉鎖)いたします。
実施する部局等及び実施日並びに緊急の場合の連絡先については,「令和7年度お盆時期の一斉休暇一覧.pdf」をご参照ください。
この一斉休暇は,仕事と生活の調和(ワーク・ライフ・バランス)の推進,地球温暖化防止・省エネルギーへの取組の一環として実施するものです。
皆様のご理解とご協力をお願いいたします。
なお,本件については,本学公式ウェブサイト「お知らせ」にも掲載しております。
【お問い合せ先】
財務・総務室総務・広報部総務グループ
電話:082-424-4474
E-mail:soumu@office.hiroshima-u.ac.jp
Hiroshima University will have consecutive holidays in mid-August.
During this period, department offices and other facilities will be closed.
For details regarding each department's holiday schedule and emergency contact information, please refer to the attached file.
List of Consecutive Holidays in Mid-August 2025.pdf.
These holidays are intended to support work-life balance and contribute to efforts in global warming prevention and energy conservation.
We appreciate your understanding and cooperation.
Updated information is also available on the Hiroshima University website.
【Inquiry contact】
General Affairs Group,
Department of General Affairs and Public Relations, Financial and General Affairs Office.
TEL : 082-424-4474
E-mail:soumu@office.hiroshima-u.ac.jp