システム運用のお知らせ

「もみじ」サービス停止について/Notification of MOMIJI Services Unavailable
2017/03/17

標記の件について,3/31に予定していました作業が終了し,サービスを再開しましたのでお知らせいたします。

The system modificaiton scheduled on March 31st has been completed and MOMIJI service is now available for use.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

システムメンテナンス等に伴い,以下の日程で「もみじ」のサービスを停止します。

ご迷惑をおかけしますが, ご理解・ご協力の程よろしくお願いいたします。

(サービス停止時間は作業の状況により,多少前後にずれる 場合があります。ご了承ください。)

停止日時

停止サービス

停止理由

2017年3月24日(金)21時00分から

2017年3月25日(土)20時00分まで

Myもみじ
もみじMOBILE(※)
証明書自動発行機

もみじシステム改修

2017年3月31日(金)18時00分から

2017年3月31日(金)21時30分まで

Myもみじ
証明書自動発行機

もみじサーバーメンテナンス

※2017年3月25日以降,もみじMOBILEは廃止します。

学生情報システム開発・運用プロジェクト会議



MOMIJI services will be unavailable during the following schedule.

I apologize for any inconveniences this may cause and thank you for your understanding and cooperation.

(The time may be changed depends on the maintenance work.)

Date and Times

Service(s) Affected

Details

3/24/2017 9:00 PM - 3/25/2017 8:00 PM

My MOMIJI
MOMIJI MOBILE(※)
Automatic Certificate Issuance Machine Services

System modification

3/31/2017 6:00 PM - 3/31/2017 9:30 PM

My MOMIJI
Automatic Certificate Issuance Machine Services

MOMIJI server maintenance

※The operation of MOMIJI MOBILE will discontinue after March 25, 2017.

Project Committee for the Development and Administration of Hiroshima University's Student Information System (MOMIJI)


TOPへ戻る