システム運用のお知らせ

もみじTopサーバー不具合によるシステム障害について/System failure caused by a server trouble on MOMIJI Top
2011/07/25

学生の皆様へ


 2011年7月17日(日)19時頃から7月19日(火)8時頃まで,もみじTopサーバーのハードウェア故障により,もみじTopにアクセスできない障害が発生しました。

 その期間,もみじTopの記事の閲覧及びMyもみじへのログインが出来ず,ご迷惑をお掛けし申し訳ありませんでした。

 障害の早期復旧のために監視機能の強化を行いましたので,今後ともご理解・ご協力のほど,よろしくお願いします。


学生情報システム開発・運用プロジェクト会議

 

Dear HU Students,

A system failure was caused by breakdown of the hardware for MOMIJI server from 19:00 p.m. on July 17 (Sun.) to 8:00 a.m. on July 19 (Tue.). 

During that period, troubles were reported on the top articles as well as the log-in screen for my MOMIJI. Sorry for the inconveniences. 

We have reinforced our security system for quick restoration. Thank you for your cooperation and understanding.

Best regards,

     Project Committee for the Development and Administration of Hiroshima University's Student Information System (MOMIJI)


TOPへ戻る